Hoe begin ik?
Eerst begin je met inschrijven. Dit kan bij het desbetreffende forum. Een Admin of Moderator zal je dan zo snel mogelijk indelen. Je krijgt dan een PB (bericht) dat je ingedeeld bent.
Nu kom je of bij de Hylians te staan, of bij de Zora's, of bij de Gorons, of bij de Twilight bewoners. Het hangt ervan af wat je bent geworden. Nu begint je RPG Avontuur.
Je begint met drie hartjes. Je kan bepaalde avonturen schrijven, overal, waar je maar wilt! Maar, eerst mag je alleen nog maar RPG's schrijven in je thuis forum. Wanneer je meer hartjes krijgt, mag je pas bij andere thuis fora schrijven.
Dus even een korte uitleg met een voorbeeld.
Kitty is nieuw en schrijft zich in.
Ze komt bij de Zora's en heeft drie hartjes.
Kitty mag alleen maar in Het grote meer schrijven, of bij De Bossen of bij De Velden.
Je kan avonturen schrijven in verschillende topics. Eigenlijk dus in verschillende gebieden. Maar goed, je zal vanzelf wel zien.
Wanneer krijg ik er hartjes bij?
Als je een stukje verhaal schrijft met een bepaald aantal woorden. Kom je nou niet aan het gewenste aantal woorden om een hartje erbij te krijgen? Geen punt, je houd ze! Dus als je weer een stukje gaat schrijven, telt het zich bij elkaar op.
Voorbeeld:
Kitty schrijft een verhaal van 120 woorden. Bij 2000 woorden krijgt ze er een hartje bij.
Haar volgende verhaal is gelijk een stuk langer: 1880 woorden. Nu krijgt ze er een hartje bij, want ze heeft 2000 woorden in totaal.
Je aantal woorden word neergezet bij het topic waar je staat ingeschreven: je profielstatus.
Bij 2000 woorden krijg je er een hartje bij!
Hoeveel hartjes moet ik hebben, wil ik ook in een ander thuis forum mogen schrijven?
Bij elke tien hartjes mag je ergens anders schrijven. Dit hangt van je ras af. Hier een korte overzicht:
| Gorons
| Zora's
| Hylians
| Twilight Bewoners
|
Gorons
| 0
| 10
| 30
| 20
|
Zora's
| 10
| 0
| 20
| 30
|
Hylians
| 20
| 20
| 0
| 10
|
Twilight Bewoners
| 30
| 30
| 10
| 0
|
Zo. Je moet het aflezen van horizontaal naar beneden. Dus ben je een Goron, dan kijk je naar Gorons en ga je kijken wat dat bij bijvoorbeeld Zora's is. Dat is 10 hartjes. Simpel, niet?
Geld, of terwijl: Rupee's
Bij een grote vooruitgang krijg je een aantal rupees. Bij sowieso elke 5 hartjes krijg je 50 rupees. En soms, als je veel schrijft, krijg je ook wat rupees van Admins of Moderators.
Met rupees kan je bepaalde dingen kopen, maar dat zal je uitgelegd worden bij de topics.
Dit was even een korte uitleg. Heb je nog vragen? Maak een topic aan bij het Vragen Forum!